9 juli

imorrn hade jag och fredrik tänkt att vi skulle passa noel så att emmie och eddo kan ha lite quality time lixom. eftersom vi inte kunnat passa noel förut pga avståndet så får vi ta igen lite missad tid nu. så jag mezzade till emmie och sa att hon kunde fråga noel om han ville komma hit imorrn och sova över här hos oss. som svar fick jag att när emmie hade fråga hade noel sagt: näää, idaaaag! :) värmer inte det i hjärtat lixom hihi. skönt att veta att han trivs så bra hos oss och verkligen vill vara här. så imorrn vet vi vad vi ska göra. ska kolla upp om badhallen här har öppet för det är lite trist att bara sitta inne med honom.

imorrn ska vi även till banken. hur tråkigt som helst. ska fixa att kort till där vi kan ha bara matpengar för det är alltid jag som ska ha det på mitt kort annars och jag bara rör ihop det heeeeela tiden. sedan ska vi fixa med mitt pass (får väl se hur det blir med det)

som ni kanske märkt så har det äntligen kommit upp lite bilder i bloggen. var inne och köpte en kortläsare. ska tydligen vara mycket bättre. PYTTSAN säger jag om det. nu krånglar den heeela tiden och det går lixom inte att få fram bilderna från kortet. blir nog till att byta den imorrn. skitgrejer!

för övrigt så har jag världens underbaraste syster. ni ska få se en av anledningarna till den utmärkelsen i ett annat inlägg :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0