aj aj aj

jag har ju de senaste veckorna varit ute och gått på morgonen. tycker det är ett skönt sätt att piggna till på. så jag masade mig upp idag och drog på promenadoutfiten och begav mig. kom ungefär 20 meter när det började göra fruktansvärt ont i blygdbenet. riktigt ont. men jag tänkte att det går nog över. efter 100 meter gav jag upp och gick hem igen. hiskeligt vilken smärta!! så fort jag kom hem och la mig på sängen så försvann det igen. vet inte om det var växtvärk eller foglossning men ont gjordet det. får la se hur det känns under dagen...

jag vet inte alls vad som händer idag. föräldrarna kom ju igår och de var här på kvällen å fikade och käkade. vi bestämde inget för dagen så vi får se vad som händer. hoppas på strålande sol gör vi iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0