Emmas möhippa

emma och robert gifter sig 1 augusti och därför var det dax för en möhippa. tyvärr så är det ju så att emma har mått riktigt dåligt de senaste veckorna så därför var vi lite oroliga att det inte skulle gå vägen. men vi hade tur. det var en bra dag :) så först bar det av mot roberts syster Linda där hon hade förberett lite god mat och det var även chokladprovning som stor på schemat.

så här snygg fick emma vara under kvällen :)


chokladprovningen var riktigt intressant och roligt. fick smaka på
mycket god choklad som man annars dissar.


chokladprovning.
emmas kompis martina längst bort i soffan, emmas mamma
och sedan svärmor


roberts syster och sedan är jag inte helt säker på släktbanden men det är
frugan till någon iaf haha


sedan stod det minigolf på schemat.
koncentration emma, koncentration


golfproffsen


sedan var det dax för middag.
oj vad gottit det var. tror vi alla
höll på att spricka så mätta vi var.
men vissa fick plats med efterrätt oxå
var den god emma? ;)


mat mat mat


jag får väl vara med på någon bild :P

nu är det bara giftermålet kvar som vi väntar på. då blir det en stor bröllopsfest i trollhättan hemma hos emmas föräldrar. jag önskar det brudparet alla lycka på deras dag och även deras framtid tillsammans :)
Kommentarer
Postat av: Emma

otack otack! Nu har jag länkat till din blogg så att ALLA kan få se erat påhitt =)

Hoppas allt är bra med er alla fem (du fredrik, magen å katterna alltså)

2009-07-11 @ 10:57:59
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0