en dag som alla andra..?

jag har varit trött heeeela dagen. tog till och med en liten sovepaus på eftermiddagen för att jag skulle orka med kvällen.  idag har jag varit själver då fredrik har varit iväg och skjuttränat med nya pistolen. är han stolt eller vad haha. det enda jag kan säga är att det är en snygg pistol, mer vet jag inte :P

jag har varit extremt duktig idag enligt mig själv. trots att jag var trött så bar det av på en promenad. genom skog, över stock och sten, över vägar och över torg. 7 km gick jag iaf. passade på att hämta ut mitt paket från hm nämligen. blir en liten omväg då. men jag får ju passa på när vädret tillåter.

nu på kvällen bjöd fredriks föräldrar på mat inne i staden. det blev en black and white för min del :) MUUUUUUMS!!!!

imorgon kommer föräldrarna hit. det har jag sett fram mot ett tag så det ska bli kul. får hoppas att vädret är fint eftersom de campar. men det ser ut som att det ska bli finare på onsdag och framåt. får la se om det stämmer. nu ska jag iaf gå och tvätta bort smink, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och läsa :) kan det bli bättre!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0