en måndag i högen

vilken äkta slappardag jag har idag haha. fredrik håller på med ett nytta projekt ute i garaget. ska byggas och fixas. min dag har jag spenderat i sängen och framför datorn. jag har letat efter inredningssidor för jag vill få lite inspiration när det gäller vårt barnrum men jag hittar ingen bra sida. finns ju massor med inredningssidor där de visar fina möbler men jag behöver tips på färger och tapeter som skulle kuna vara fint. inte för att det är någon stress men jag skulle vilja göra det i höst och då skadar det la inte att börja titta nu :) jag har kommit fram till att emmie får stå för färgval och tips. hon är bra på sådant så jag får dra med henne till färgaffären någon dag :)

gårdagen var fylld med stäääääd. storstädade ordentligt och efter det drog vi ut till lovene och fredriks föräldrar där vi hade bokat bord för två :) alltid härligt att bli bjuden på middag!! och imorgon drar vi iväg till kållandsö och fredriks morföräldrar och ännu ett bord för två hihi. mums mums!! '

häpp, nu ska jag återgå till slappandet innan det är för sent höhö

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0