favorit i repris

just nu ligger det en katt över hela skrivbordet och njuter för fullt haha. man tycker ju att sängen borde vara skönare men näää, inte ikväll.

jag sitter och tittar på repriser av bigbrother. säsongen då rosing var med och danne vann. vet inte vilken säsong det är i ordningen. men det var iaf innan jag började titta så jag har inte sett den. jag har insett att jag vill ha tillbaka BB. det är verkligen underhållning på hög nivå utan att man behöver använda hjärnceller en enda gång :) helt i min smak. jag tycker att allsing och co får ta sig i kragen och köra igång igen :) jag är och förblir ett troget fan!!!

nu är klockan 12 och jag ska krypa ner hos fredrik.








natti
Kommentarer
Postat av: Emma

Antar att det är tv4anytime du kollar på?! De där repriserna har jag kollat på också, har inte missat en sekund. Håller med, antingen får dom starta en ny omgång eller visa mer repriser!

2009-07-31 @ 01:44:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0