har jag blivit tokig?

klockan är alltså 10,32 och jag står och bakar. tror aldrig att det har hänt förut. bakat har jag naturligtvis gjort förut men det var det första jag tänkte på när jag slog upp ögonen imorse... nästan iaf :P fick receptet på 11-kaffekaka av mamma igår. det är typ världens godaste kaka. finns inga konkurrenter som kommer i närheten av denna skapelse. mums mums :) men tro det eller ej så bakade jag faktiskt förra veckan oxå. då blev det rulltårta och kärleksmums. riktigt gott det med. just nu är det jäkligt kul att baka så jag passar på medan ångan finns där :)

jag hade ubersvårt att somna inatt. jag hade sånt där då man inte kan ligga still med armarna. vanligtvis har jag det i benen men inatt var det armarna. trodde att jag skulle bli tokig. och alla myggbett kliade som tokigt!! så jag gick och lade mig i andra rummet och efter en stund så slocknade jag.

idag är det grått och trist. har regnat här en stund men nu är det uppehåll. vi ska ju grilla ikväll så då får det minsann inte regna!!

häpp, nu ska jag gå och passa min kaka i ugnen :)

ciao
Kommentarer
Postat av: Frida

Dom där gravidhormonerna spelar dig ett spratt Elin:P

2009-07-15 @ 12:32:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0