ikea är länsat :)

jag fick ett ryck och ville absolut sticka till ikea. det har jag ju velat ett tag men jag hade bestämt att vi skulle vänta till efter ultraljudet. och det är ju avklarat nu och det med bravur. så jag drog med emmie till jönköping för lite bebisshopping på ikea. det var nog absolut det bästa och roligaste besöket jag gjort på ikea någonsin. så roligt och gå där och kika på alla bebisgrejer. och jag gjorde verkligen rätt i att be emmie. bättre rådgivare finns inte. så nu har jag köpt spjälsäng och skötbord. det var det som stod på ska-köpa-listan.





Hensvik-serien


skötbordet går att göra om till en vanlig bokhylla när bebisen inte behöver skötbordet längre. det tyckte jag var riktigt praktiskt så därför fick det bli den. sedan tycker jag ju att det är fint oxå :) jag hittade även en vägg färg på ikea som de hade i ett av sina visningsrum som jag föll för. tog numret på färgen så jag kan kolla på´t i målaraffären. sedan köpte jag även täcke, madrass,kudde, spjälsängsskydd, stickers, och lite kramisar :) så nu tror jag att jag har stillat mitt shoppingbehov iaf en vecka eller två :P kul som attans var det!!!





så söta så!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0