kan det vara...

mamma frågade mig häromdagen om jag hade känt bebisen röra sig i magen. men hur svårt är inte det att veta egentligen. ska kännas som fjärilar eller bubblor i magen. så då svarade jag att jag faktiskt inte vet. svårt att urskilja bebis och gasig mage haha. men igår och idag har jag känt bubblor som jag är ganska säker på är bebis. det känns som att magen bubblar lite fast ändå inte. jag har känt det på ungefär samma ställe nu på morgonen, nere till höger och det har känts starkare än bubblor helt klart. inte som en karatespark precis men ändå väldigt tydligt. vi såg ju på ultraljudet hur bebisen for omkring och inte alls ville vara med och mätas och undersökas så vi vet ju att det är en livlig skruttis. men att få känna rörelserna för första  gången är otroligt häftigt. jag har ju lite gått och väntat på det :) mäktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0