mjaaaa

ingen uppdatering igår. berodde mest på att jag inte gjorde ett skvatt. jag var hemma i min ensamhet och läste precis heeeela dagen. älskar sådana dagar. vädligt bekymmersfritt och avkopplande.

idag har jag varit hemma hos frida och umgåtts. har inte träffat frida sen skolan slutade tror jag så det var på daxen. gjorde en liten välbehövlig uppdatering om vad som händer hos henne. annars har det faktiskt inte hänt något mer idag. eller jo en liten men viktig sak :) imorse beställde jag biljetter till winnerbäcks konsert i skövde en 3 nov. var en hel del år sedan jag såg honom så det ser jag verkligen fram mot. emmie ska såklart följa me :) får inte glömma att fixa hans nya skiva som komme ut o september. måste ju kunna sjunga med i alla låtarna lixom :) hoppas såklart på några gamla godingar oxå!

häpp, allt för mig

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0