så små små kläder


jag har ju nämnt i tidigare inlägg att jag hade världens underbaraste syster. det är hon av många anledningar. häromdagen när vi gick på stan shoppade hon till vår bebis :) det blev dessa söta kläder till skruttisen :) jag älskar dom. helt i min smak. sedan fick vi även en fotoram där man sitter inte mindre kort och vi fick även krokar. allt var väldigt väldigt fint.








jag har shoppat lite till bebisen själv oxå. detta köpte jag när jag var nere i skåne. allting är ju så småttit. men det är nästan omöjligt att låta bli att köpa när man går där mellan alla fina och söta små kläder. jag har hittat massor som jag vill köpa men det är ju lite tid kvar :P så ingen stress. men det är så roligt!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer få byta kläder på plutten tre gånger om dagen om det fortsätter i det här tempot=)

2009-07-13 @ 20:50:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0