Transformers - revenge of the fallen

ujujujujuj, har ni inte sett den? SE DEN FÖR TUSAN!!! det kallar jag underhållning på absolut högsta nivå. jag är ingen biomänniska alls men detta är filmer som måste ses på bio för bästa upplevelse, helt klart :) Shia LaBeouf är ju klockren i även denna filmen. jag anser ju att han är ett väldigt otippat val till dessa filmer men uj vad han gör det bra. filmen har precis lagom med humor och action. klockrena repliker bara haglar i filmen. ska jag säga en sak jag inte gillar med denna film så var det the twins. se filmen så fattar ni vilka jag menar. tycker dom var överdrivna. men resten UJUJUJUJUJ. ettan är den bästa men tvåan är inte långt efter :) mucho bra film!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0