ultraljud idag

aaah, kunde knappt somna igår. tror att jag till slut somnade vid 2 och sen vaknade jag igen vid 5 och var tvungen att gå på toa. tog en bra stund innan jag somnade igen. det enda jag kan tänka på är ultraljudet som vi ska göra idag 13,30. kommer allting att se ok ut? det är den frågan som snurrar runt i huvet på mig. nojig som jag är. antar att det är rätt normalt. men såklart att jag ser fram mot det oxå. otroligt mycket. ska bli riktigt häftigt att få se skruttisen. jag är minsann impad över att det faktiskt går att göra haha. lite klet på magen och sen en liten manick så kan man faktiskt se in i magen. coooooolt :)

och efter lite efterforskning så har jag förstått att de även avslöjar könet om det är så att de ser :) för självklart vill vi veta haha. fredrik bryr sig inte om vi får veta det nu eller sen. men jag kan absolut inte hålla mig. så får jag chansen så kommer jag ta reda på det. helt klart :) jag har helt klart fått olika reaktioner på det. vissa tycker att jag är helt tokig som vill veta. de tycker att det är ju sådant man ska få reda på först när bebisen ploppar ut. medan andra helt klart håller med mig om att det är lättare om man får veta könet. så kan man förbereda lite bättre. så nu får vi hoppas att bebisen "gresar" så det går att se. jag frågade noel igår vad han trodde och han trodde helt klart en pojke. ingen tvekan :) fredriks mamma säger flicka. vi får la se, förhoppningsvis :)
Kommentarer
Postat av: Tindrali

Det är väldigt sällan det regnar där.. men när det gör det regnar det ordentligt.. i alla fall i år.. Vissa delar i gräset har fortfarande inte torkat upp vid vår stuga. Lerigt och dant.. men det är påväg att bli bättre :)



Okej.. själv har jag bott här i 3½ år snart.. o det var också kärleken som tog mig hit.. men har ju bara 9 mil hem till mamma så det är inte så farligt :)

Vad kul att din syster också har flyttat hit. Alltid kul med familjen nära!



Lycka till på ultraljudet! Det är en härlig känsla.. svårt att beskriva.. men första ultraljudet var nog det bästa med min förra graviditet, fast jag gjorde mitt första redan vecka 12 eftersom de ville kolla barnet hur det påverkades av mitt syndrom.



Lycka till o ha de bra!

2009-07-23 @ 12:28:49
URL: http://tindali.blogspot.com
Postat av: Emmie

håller tummarna

2009-07-23 @ 12:56:53
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0