Vår bebis

helt otroligt, fantastiskt, cool, häftigt, mäktigt, nervöst, och alldeles alldeles uuuunderbart. jag har nog aldrig haft en sådan känsla i kroppen som när jag fick se vår bebis. direkt såg vi hur hjärtat pickade på och direkt pustade jag ut. det var helt otroligt att få se hur bebisen sprattlade omkring. armar for upp och ner och benen var åt alla håll. ett tag var det till och med korslagda ben :) riktigt häftigt. barnmorskan berättade hela tiden vad det var vi såg och hur allting såg ut. förklarade varför man tittade på just de delarna. hon var väldigt bra och tog allt i vår takt. allting såg jättefint ut :)  för fredrik var det förstås riktigt stort oxå. han har ju inte kunnat känna något fysiskt så det är klart att allting blir mer verkligt när han fick se bebisen på skärmen, att den faktiskt finns. han tyckte helt klart att det var mäktigt :) könet kommer jag nog hålla lite på tror jag. får se när jag avslöjar det här :P lite spänning ska det ju vara!

vi fick med oss 3 fina bilder på bebisen och jag visar en här. det är inte den bästa av dem men ni får hålla till godo med den så länge! och vi har ingen scanner så det är ju kort på kortet så kvaliten är så där. men jag ska fixa med en scanner senare.

vår alldeles egna bebis
Kommentarer
Postat av: Emma

så uuunderbart, så underbart, så undebart =)

2009-07-24 @ 08:12:51
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0