vår dag

så har jag äntligen fixat med passet. fotot blev katastrof som vanligt men det är ju inte så ofta jag måste använda det så jag får stå ut. skönt att ha det fixat i så pass god tid. bytte även den däringa kortläsaren och än så länge verkar det lovande. men det återstår att se efter några användningar. sedan bar det av mot skara och upphämtning av noel. nyklippt och en helt ny oufit och killen kunde inte vara stoltare :) snyggaste killen helt klart!!! jag var dock sjukt trött när vi kom hem så jag låg och halvsåg ett tag. hör hur fredrik och noel kommer smygande och fredrik viskar att nu måste dom vara tysta och stänga dörren in till sovrummet. 5 sekunder senare busar dom järnet i "lilla vardagsrummer". tjoar och gastar som galningar haha. så var det med den vilan. men jag är bara tacksam över att fredrik hade hand om noel. efter ett tag var dock fredrik tvungen att gå ut så noel kom tassande in till mig och satte sig bredvid mig. han trodde att jag sov. han visade tydligt sitt missnöje över mitt sovande genom att dra långa djupa suckar, tralla lite halvhögt och utbrista: aaaah, sova heeela dagen!!! hur söt är han inte haha. så då fick jag ge upp mitt vilande och ge honom uppmärksamhet. sådet har varit lek med en ballong som noel fann hysteriskt roligt. sedan var vi i affären där det blev godis och två nya filmer inköpta till lillkillen. vad gör man inte för syrrans unge lixom :P så nu är han fast framför filmen Bortspolad och en stor påse med godis :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0