Vår resa

som ni såg i inlägget nedan så ska vi idag betala vår resa. jag har inte skrivit om den här så jag gör det nu. vi bestämde att vi skulle ta en liten weekendresa innan bebisen kommer. semestra och fira vår bebis var det tänkt. så vi började kolla på resor till Budapest. jag har hört att det ska vara riktigt fint där. vi kollade runt och hittade väl lite som vi gillade. men så började vi kolla på lite annat. man måste ju ha koll på utbudet lixom :P så det hela slutade med att vi gick in på resia och bokade en resa till Turkiet - Side i en vecka :) vi åker den 5 september. håhå det är snart det. det blir vår första resa utomlands tillsammans och det ska bli såååååå underbart. att vi sedan även har resecheckar på 5000 spänn gör ju det hela ännu roligare :) så resan kostar oss 5000 kr plus då de pengarna vi tar med oss dit. men det var billigt iaf.







detta är så förstås bilder på det hotellet där vi ska på. Side Resort heter det och det är 4-stjärnigt. har läst mycket bra om det så jag tror vi kommer bo som kungar :) oj vad jag längtar
Kommentarer
Postat av: Emma

Okej....jag är redigt avundsjuk just nu!

2009-07-06 @ 10:50:15
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0