veckan hittills

lyssnar på lars winnerbäck och det får mig alltid att tänka tillbaka. på tiden när jag träffade fredrik. det var då jag började lyssna på winnerbäck för det var en tjej på chatten som tipsade om hans låt Kom änglar. den finaste låten som gjorts. jag blir lite sentimental av lasse, helt klart. men på ett bra sätt :)

i veckan har det varit full rulle fast ändå inte. i tisdags var vi hos mamma och pappa på campingen i stort sett hela dagen. på något sätt så är campinglivet så där harmoniskt och mysigt. på morgonen när man inte gått upp än och campingen börjar vakna till liv. folk utanför husvangnen som går och köper frukost, barn som börjar leka, radion går igång. man kan ta det så lugnt, det är ju lixom meningen med campinglivet. men samtidigt är det ju det som gör en niprig. jag tror jag skulle klara en vecka, sen blir jag nog rastlös. jag är ingen som kan ligga på campingen hela sommaren och bara dega. huh vad tråkigt.

igår blev det minigolf. fredrik har tjatat om det ett tag och jag var oxå rätt sugen. så jag, fredrik, emmie, noel, mamma och pappa drog iväg till äventyrsgolfen i skara. och jag måste ju säga att jag var rätt het haha. det var nog tusan min bästa runda någonsin. dock räckte det "bara" till en andra plats. pappa vann :P sedan grillade vi hos emmie å co. gott gott!!

idag har vi inte gjort jättemycket. bröllopspresent är fixad, håret är färgat, slingat och klippt så nu ser jag nästan ut som en mänska igen :) var en snabbis hos föräldrarna nu ikväll och snackade lite.

imorrn vet jag inte vad som händer riktigt. om det är fint väder så hänger jag med mamma och pappa till trollhättan men regnar det som idag så blir jag hemma och läser :) det är skönt det med.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0