vilken höstdag

vilket hiskeligt höstväder det är. hur tråkigt som helst. går ju inte att hitta på något idag. och jag är verkligen hur rastlös som helst. vilket jag inte borde vara för jag har hållt igång heeela vecka i stort sett men det hjälper inte idag. vill göra något!!! fredrik gick här hemma och vankade av och an tills han kom på att han kunde köra till robert. antar att det är lite pistolfix som hägrar. jag funderade på att följa med men vet inte riktigt om emma känner för besök på lediga dagen. lilla tröttisen :) har nog glömt nämna det men även emma och robert ska ha bebis. blir lite mer än en månad efter oss. känns skönt att ha någon att dela denna upplevelsen med förutom fredrik som inte riktigt fattar ändå :P pratar mycket med emmie oxå. hon är en god lyssnare som låter mig babbla på när jag behöver det. och det behöver jag ofta känns det som haha...

nu hamnade jag utanför spåret här. rastlös till max och inget att göra. får se vad noel har för sig. låter som att han har startat en våldsam lek framför tvn :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0