det vände

dagen och humöret tog en snabb vändning när jag kom till jobbet. det var många borta och sjuka av personalen på en avdelning där jag inte varit förut. jag fick gå dit och hjälpa till och var där heeela dagen. jag gillade det skarpt. jag har alltid gillat personalen som jobbar där och ungarna är dundergoa. så min dag har varit riktigt bra och nu är jag laddad inför resten av veckan :) vad lite miljöombyte kan göra för humöret!

jag har precis tryckt i mig lite mat och nu har jag nada att göra. blir nog en promis om en halvtimme eller så. äntligen har vi fått det där fina vädret som vi alla längtat efter. ingen riktig sommarvärme än men vi får hålla tummarna :)

njuuuuuuut av solen!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0