ingen motivation

ny måndag, ny jobbdag. jag ska inte klaga jag har bara 4 dagar sen sem. men jag har ingen motivation alls. inte ens en liten del av mig känner för att jobba. jag vill bara kräkas på det!!! hatar att känna så här. jag tror att jag behöver en rejäl spark i arslet. iofs så skulle det nog inte hjälpa ett smack!!! blääääääää.....

igår var vi iaf riktigt duktiga. först in till staden och fixade med fredriks bröllopsutstyrsel och sedan gick vi en sväng och kollade i lite affärer. sen städade jag bilen medan fredrik klippte häcken. vi hjälptes åt att kratta efter klippandet. sedan rensade jag rabatter och fredrik fick köra bort med allt vi krattat ihop. så vi var bra rediga igår. :)

häpp, nu ska jag dra till jobbet :/
Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!

Aha, nu vet jag vad du menar med att du är less...som du har skrivit på facebook idag.

Låter lite jobbigt med sådana dagar, har inte haft sådana själv....men anar att det måste vara riktigt jobbigt.

Du har inte provat att ändra om dina tankar.

Istället för att känna

"åhhh, gå och jobba, jobbigt"

Kanske prov att tänka

"Gå och jobba, få mer pengar, göra nytta och njuta av den känslan jag får ikväll av att stått emot det här med att jag var less"

2009-06-15 @ 07:10:39
URL: http://dunderbar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0