lördag.. igen

shit, veckorna bara flyger förbi just nu tycker jag. hoppas inte hela sommaren flyga fram i den här farten för då är den över innan jag hinner blinka för tusan. synd bara att solen inte vill visa sig riktigt. det är ju riktigt ruggigt ute tycker jag. näe, får minsann bli ändring!!!

just nu har jag tagit en paus i mitt städande. emma och robert ska komma i eftermiddag och det har sett ut som ett bombnedslag här hemma... som vanligt tyvärr. men fredrik är iväg hos sin farbror och fixar med en bil så jag får ju städa själv. väldigt kul ju. vi skulle även ha tagit en tur in till staden och gått i lite affärer och fixat med fredriks utstyrsel till annas bröllop. men helt plötsligt idag så tyckte fredrik att vi hann bara med hans jävla kläder och sen skulle han skjutsa oss till skara direkt där efter. jag hade ju hoppats på lite shopping och en god fika. lite mys. men det sprack. så då sket jag allt och stannade hemma helt. asförbannad oxå! (så förlåt emma om jag var lite tråkig i luren förut men min sambo är dum i huvet idag) så jag och noel är här hemma nu. han tittar på en film och jag sliter :P

4 dagar kvar att jobba! wiiiihooooooooo!!! skåne, here i come!!

häpp, sovrummet var det ja!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0