midsommar

så, dåvar midsommar över för detta året. jag hade superkul å midsommarafton. massor med mat och såklart jordgubbar. vi var 16 stycken hemma hos fredriks föräldrar. dom hade fixat så vi kunde sitta ute under presenning. det duggade lite men mot kvällen så var det fint väder. jag tycker det blev mycket lyckat. men frågar vi min far så vet jag inte riktigt om han håller med. spriten flödade och vid 21 så var det en väldigt berusad thomas andersson som styrde stegen mot toaletten och där spenderade han resten av kvällen. hihihihihihi.... mamma tyckte synd om honom medan jag och emmie fnissade hysteriskt!!! jag har bildbevis för er som tvivlar på min historia :)

idag följer jag med mamma och pappa ner till skåne och som ni kanske förstått efter allt mitt tjat om detta så ser jag fram mot detta som attans :) ska bli kul att få träffa sandra, maria och anna. det var ett tag sen nu ju! det kommer bli en bra vecka, det är jag säker på.

hoppas att alla haft en bra midsommar!

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

KLOCKAN 21!?! som om klockan hunnit bli så mycket ens.... haha

2009-06-21 @ 11:21:56
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0