Midsommarafton

då har vi ääntligen kommit till dagen som jag sett fram mot hur länge som helst. härligt härligt. idag blir det födelsedagskalas * 2. mia fyllde år igår och jag fyller år på tisdag. så vi slår ihop och drar på stort. alla mina soldanser verkar inte ha funkat alls för det började nyss regna. typisk svensk midsommar? jag hoppas på att vi kan vara ute ju. de har satt upp presenningar och grejer så vi får hoppas att det funkar. en midsommar inomhus är ju kasst.

snart anländer mamma och pappa oxå. jag är väldigt förvånad över att de kom iväg redan vid 8 imorse. annars brukar de vara mästare på att söla. erica har ju gått och blivit sjuk så hon följer inte med. trist trist. men vi ses ju på söndag snäckan! ;) emmie ringde nyss. mamma och pappa är hos dom och de skulle bege sig till oss nu. najs najs. 

och jag ska gå och äta lite för det kurrar minsann i magen.

ha en trevlig midsommar! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0