skåne

vi kom hem för ungefär 2 timmar sedan. men jag ville verkligen inte hem än. veckan har gått på tok för fort. det har varit riktigt gött. vädret har ju varit kanon (kanske till och med för bra?) tänkte gör en liten sammanfattning av vad jag/vi gjort:

måndag:
hett hett hett. men jag och erica släpade oss in till city för lite shopping. behövde lite grejer till det stundande bröllopet. vi slank såklart även in på grafitti där de har väääärldens godaste bakad potatis :) det är ett måste i hässlehåla.

tisdag:
dagen då jag träffade sandra :) vi satt på deras nya balkong. käkade frukostbullar och sedan glass till efterrätt. mums mums. snackade om allt möjligt men framförallt hennes växande mage. dom ska ha barn den 28:e oktober. riktigt häftigt! det var najs att träffa sandra igen. har inte setts på två år så det var absolut på tiden. uppskattat från både :)

onsdag:
erica fick nycklarna till sin egna lya så vi var där och kikade. kommer nog bli riktigt bra när det kommit upp ny färg på väggarna. för den som var där nu var ju inte supernajs.

torsdag:
först var det en date med den blivande bruden anna. vi satt på hennes föräldrars balkong och fikade och pratade bröllop såklart. hon var lite småstressad vilket såklart var heeelt förståligt. hade en del kvar att fixa med bröllopet.
senare på dagen träffade jag maria. hon kom direkt från malmö så vi möttes på stationen i hlm. mot grafitti såklart!!! vi hade mycket att ta igen, som vanligt :)

fredag:
erica ville köpa grejer till lägenhet så det bar av mot ikea i älmhult. blev en del handlat. jag hade shoppingförbud. inget kul att ha när man är på ikea :P men jag fick med mig en stekpanna som funkar på vår spis, värmeljus som doftar vanilj och tre jättefina ljushållare. så jag kunde inte riktigt hålla mig höhö.
fredrik anlände på kvällen.

lördag:
dagen D. annas bröllop. det var underbart fint :) jag ska fixa med bilder så ni får se lite så därför skriver jag inte mer om det.

söndag:
idag återvände jag hem :/

jag ska jobba måndag och tisdag sedan börjar min arbetslöshet. så det blir arbetsförmedlingen på onsdag. får se om de har något vettigt att säga till mig!
Kommentarer
Postat av: Emmie

ja jag tycker de e skönt att du e tillbaka iaf! =)

2009-06-28 @ 15:46:34
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0