stockholm har flyttat till skara

jag är trött, sååååååå trött är jag. varje dag när jag kommer hem från jobbet vill jag bara soooova. men det går inte för då somnar jag inte på kvällen sen :P nu har jag 11 dagar kvar att jobba. jag kommer sakna dom däringa ungarna så jäkla mycket. jag vill ju följa dom nu lixom. speciellt de som är 2 år. det hade varit häftigt att se hur de kommer att utvecklas och formas fram till att de lämnar förskolan. det händer ju en hel del de åren. men icke. samtidigt säger jag väl knappast nej till lite ledigt. fast jag vet ju iofs inte hur mycket ledigt det blir. det kommer ju iofs bara vara sommaren som är skön att vara ledig. hösten är ju så pissig ändå så då kan man ju jobba lixom. vi får se vad som händer.....

stockholm har nu anlänt till skara!! de flyttade i torsdags och noel var hos mig och fredrik från torsdag till söndag så att emmie och eddo kunde fixa det värsta i "huset". vi som tog emot flyttlasset lassade ju bara in allt utan en tanke egentligen så det fick de ta tag i sen. jag tänkte åka dit efter jobbet på fredag för då slutar jag 12,30. så då får jag se hur långt de har kommit. kanske tar med mig noel hem igen :P

annars vet jag inte om det händer så mycket. det rullar på som vanligt. mamma och pappa var ju oxå här i helgen och hjälpte till. det var riktigt najs. vi hade ju även dundertur med vädret så det hela var väldigt lyckat måste jag säga.

häpp, nu ska jag återgå till soffan. jag köpte jordgubbar förut idag så dom ska jag snaska på nu hihi..

ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

INGEN är mer välkommen än du kära Elin =)))

2009-06-04 @ 11:22:25
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0