06,50 tisdag

jag är hemma idag oxå. det var inte alls tanken. jag ringde till jobbet igår och sa att jag var redo att börja igen idag. men inatt har jag hostat som en tosa och jag gör det fortfarande så det var bara att sjuka sig igen. känns ju mindre kul när man sagt att man ska komma. men jag kan ju som sagt inte hjälpa det precis. imorrn hoppas jag vara fit for fight igen!!! dagen igår var lugn såklart. tvättade lite gjorde jag dock. annars var det mest soffläge hela dagen. det behövdes.

jag funderade på en sak häromdagen. det stod en polis"husbil" inne vid torget här i götene. det är ju inte en husbil men det ser ut som en. vi har ju ingen polisstation här så då kommer dom med sin lilla husbil ibland för att skrämmas lite eller något. men jag märkte direkt när jag såg den när jag kom med bilen att jag började fundera på om jag druckit innan jag körde, har jag säkerhetsbältet på, rånade jag någon förra veckan, yxmördade jag någon häromdagen... ja, ni fattar vad jag menar. så fort jag ser en polisbil blir jag orolig att jag är efterlyst typ. det är ju samma sak om jag blir stoppad av polisen när de vill att man ska blåsa (har hänt en gång). då blir jag plötsligt orolig att festen för ett halvår sedan kanske sitter i fortfarande och att det kommer ge utslag och jag åker dit för rattfylla. polisen gör att jag tror att jag är kriminell. bara av att se dom.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0