april kommer snart

oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera här. men det känns som att det ända jag gör är jobbar och då finns det inte så där väldigt mycket att skriva. men. idag åkte stockholmarna hem igen. det har varit toppen att ha haft dom här. emmie och jag har alltid så jäkla kul tillsammans och skrattar så tårarna rinner. det är så jäkla härligt att dom snart flyttar hit. känns väldigt knasigt oxå. för jag trodde inte att dom skulle göra det. inte ens när emmie berättade att de funderade på det så trodde jag på det. men nu är det mindre än två månader till dom bor här. hur crazy är inte det. kan träffa dom jämt!!! så nu när dom var här så var de på sommarjobbsintervju och sen skrev de på papper för "huset". så det var en snabbvisit men den uppskattades otroligt mycket :)

snart kommer även erica hit och hälsar på. slutet av april. det ser jag fram emot såklart. vi ska ta en shoppingtur... någonstans haha. har inte en aning om var men det löser la sig!

jobber flyter på bra fortfarande. men nu har tre månader gått och det återstår bara tre. kommer vara tråkigt när det är slut. jag trivs så bra där och så som läget är nu så blir det vikariepoolen för min del. men det är ju jobb det med. om än lite osäkrare. men jag har inte hört något om att hon som jag vikarierar för ska vara hemma mer med sin bebis. men hoppas kan man ju alltid :) annars löser det sig alltid. jag orkar inte oroa mig för det. jag kan inte göra så mycket åt situationen förutom att söka de jobb som dyker upp lixom. som sagt, det löser sig på något sätt.

för övrigt så har jag blivit förkyld... igen :P det börjar bli min grej det här höhö. men det verkar inte bli så farligt (tar i trä)
Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: haha, okej! ;D Jag har lurats litegrann, bara några små skämt. ;) Sen har jag även blivit lurad, men förstod det, haha! ;P



Har du haft en bra dag (trots förkylningen)? :)

2009-04-01 @ 19:38:38
URL: http://marinaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0