badabing

imorgon är det äntligen fredag. veckorna går otroligt fort och den här veckan har vi haft riktigt fint väder så det har varit så härligt så :) imorgon har det iofs snackats om snö men jag har helt enkelt ignorerat det så gott jag kunnat. jag jobbar bara mellan 8 och 14,30 imorgon. sen ska jag iväg och klippa luggen och sedan vidare och inhandla ett par nya joggingskor och lite annat som jag tycker att jag gjort mig förtjänt av höhö. på lördag kommer emmie och noel hit. längtar som tusan till det. har inte sett dom på hur länge som helst så noel har väl blivit stooooor kille nu. ibland när jag pratar med emmie i tele så hör jag noel i bakgrunden och jag hör hur hans tal har utvecklats hur mycket som helst. han är så duktig och han är snart stora killen som börjar förskoleklass. hur fort har inte det gått :) jaja, snart bor dom här och jag slipper missa en massa!!!!

häpp, nu ska jag fortsätta med min matlåda till imorgon. makaroner och korv blire. lyxigt värre :P

natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0