idag är en ny dag

idag är det ledigt. vad härligt. hela veckan har det varit toppenväder här men nu när det här helg så syns inte solen för allt det gråa. tråkigt tråkigt. fredrik är iväg påskjuttävling som vanligt på lördagar nu för tiden. jag håller på och fixar frulle: kokt ägg på knäckebröd. muuuuuums :) sen ska jag ta en promenad hade jag tänkt. trädgårdsarbete står oxå på schemat idag. vet inte riktigt var vi ska börja riktigt dock. men det finns helt klart att göra. det hade ju varit trevligare med en värmande sol när vi ska vara ute men man kan ju lixom inte få allt antar jag.

jag kan fasiken fortfarande inte hitta min kamerasladd så några härliga vårbilder får ni minsann inte idag heller. tråkigt med inlägg utan bilder ju :P näe, jag hade inte så värst mycket vettigt att skriva om just nu. jag ska återgå till mitt frullefixande.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0