inte nu igen!!!!!!

nu ska gnälla av mig lite. jag är j#vligt trött på att vara förkyld nu. igår märkte jag att näsan började bli lite snuvig och inatt har jag inte kunnat sova för jag har varit helsnorig och haft ont i halsen. det är 3:e gången på 2 månader. det är ganska tröttsamt och jäkligt tråkigt nu. så nu har jag varit på apoteket och köpt på mig lite hålsostuff så att jag ska undvika detta!! får la se hur detta funkar. men jag tackar den underbara människa som kom på nässpayet. Hallelujah!!!! vilken lättnad!

så, melodifestivalfinal ikväll. jag har ju följt det slaviskt detta året, det ska jag erkänna. men jag har faktiskt ingen riktig favvis alls. känns som att det kan bli vem som helst. ingen som sticker ut alls. kan ju bli allt från af ugglas till EMD:s lixom. jag ska iaf bunkra upp med godis, chips och läsk och bara frossa. jag har skaffat melodifastivalskivan och satt ihop en träningslist på iPoden. det måste jag ju säga att det är bra träningslåtar för dom är väldigt svängiga dom flesta. trallvänliga så att säga. jag satsar nog på att Måns vinner denna gången. eller EMD. en femma sätter jag på det.

 men iaf, jag hittade min absoluta favorit. han gick iofs inte vidare men det är lätt den bästa låten:


Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0