ja, jag lever...

ja, jag lever fortfarande. har bara inte känt för att uppdatera någonting här. inte haft överdrivet med motivation helt enkelt. jag sitter nu och väntar på att fredrik ska titta färdigt på filmen så vi kan ta en långpromenad. vi har härligt vårväder här så det är verkligen lockande :) för ovanlighetens skull så slutade jag tidigt idag. redan 14,30. jag fick iofs börjar 06,30 men det var det värt. det är hur många som helst i personalen som är sjuka så det är helstressigt och rörigt. så det var därför jag hade annan tid idag. dessa två veckorna har gått otroligt fort och dom har varit bra oxå!!! jobbet flyter på bra och jag trivs hur bra som helst, jag träffade både monica och sara och vi hade massor att prata om. blir ju inte att man träffas jätteofta tyvärr när alla jobbar helt olika tider. så vi får passa på när det går.

i helgen var vi och såg "Män som hatar kvinnor". jag glor ju i stort sett på all svensk film som kommer ut så denna var ju självklar. ni som inte sett den borde verkligen se den. jag tycker den är riktigt jäkla bra. jag har inte läst böckerna så jag hade egentligen inga förväntningar alls, men det var en riktigt bra film. bra handling och bra skådisar rakt igenom hela filmen. noomi rapace var hur bra som helst. jag tror inte jag sett henne förut, eller så har jag det. men hon imponerade riktigt mycket. mickael nyqvist är ju alltid bra enligt mig. jaja, kort och gott: se filmen!!!!!

häpp, filmen är slut. dax för promenix!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0