jag är het....

igår var jag het! och då menar jag inte snygging för det är jag ju jämt :P näe, 39 graders feber het var jag. vad här ligt det är att vara sjuk. verkligen. blääääää...... idag kom iaf johnny och mia hit för att hjälpa till med tapetseringen av vårt datorrum. efter lite svordomar så är tapeterna uppe och jag är suuuupernöjd. från knallblått till fräscht med vitt, beigt och lite blommigt :) nu har fredrik även målat listerna vita så imorgon åker dom upp sen flyttar vi in grejerna igen. jag har redan sett ut krukor och gardiner. häääärligt!! det kommer blir jättebra! medan karlarna tapetserade så städade mia. och då menar jag inte att hon plockade lite. oh nej, dammsugade och våttorkade golven... även toan. plockade och donade.  vissa kanske skulle tycka att detta är skitjobbigt men jag njööööööt. hon är uuunderbar :) vad jag gjorde? tittade på såklart haha....

dagen imorgon vet jag inte alls något om. tanken är att jobba men jag vet inte hur jag kommer känna mig imorgonbitti så jag får se. just nu är det si så där. dock bättre än igår. men jag vill inte vara hemma.... IGEN! det är ju jävligt pinsamt nu lixom. men jag kan ju inte hjälpa det precis....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0