mysig dag trots allt

vilket uuuuuunderbart väder vi har (hoppas det snöar på den småtykna kusinen). det har varit vår precis heeela dagen. inte ens lite kallt :) jag och katterna har varit ute hur mycket som helst. katterna har verkligen njutit. sprungit rundor som galningar ena sekunden och nästa har de legat och solat. nu hoppas vi att det håller i sig och att vintern är över för den här gången!!!! jag har faktiskt inte gjort så mycket mer idag än att varit ute i trädgården och altanen. jag har tagit en massa kort på katterna när de stojat :) och sen har jag bara suttit och njutit med solen i ansiktet. helt underbart. vad pigg man blir när vädret är så här.

nu har jag rusat runt och letat efter sladden till kameran så att jag kunde fixa in bilderna i datorn för att lägga upp dom här men jag hittar den inte. hmpf!! jag hoppas jag hittar den sen när vi fixat färdigt. idag ska listerna upp i datorrummet och sen är det bara att bära in möblerna igen. hihi, spännande och roligt. och när jag letade efter sladden hittade jag istället tre ramar som jag tror jag ska slänga upp på väggen där inne. efter att jag satt i kort såklart :)så mitt sökande var inte helt i onödan.

mot spisa, karlafaen äe snarrrrt himma!
Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: hej! Jo, nu har det blivit mer bloggande. :) Visst kommer jag ihåg dig, du var den första som fick en bloggdesign av mig, haha! ;P



Just nu håller jag på med lite andra beställningsdesigners, men jag kan självklart göra en ny till dig. :) Tills vidare kan du svara på dessa bloggfrågor och skicka svaren till min mail: http://marinaberglund.blogg.se/category/blogghjalp.html . :) Sen meddelar jag dig när jag börjar med din design, kanske till helgen. :)



Jag har igen aning om varför rutan kommer upp, men jag kan se om ja kommer på det när jag gör designen. :) Kram på dig med!

2009-03-17 @ 17:09:49
URL: http://marinaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0