16 maj

det är minsann redan mitten av maj. hur gick det till? snart börjar dom härliga sommarmånaderna, oj som jag längtar. jag tror att den här sommaren kommer att bli riktigt bra. det ser ju för tillfället ut som att jag inte har något sommarjobb dock. försökte få på jobbet men reglerna för semestervikarier är ju inte till min fördel helt enkelt. så det verkar som att sommaren är ledig. det ser jag iofs som både positivt och negativt. det är ju väldigt skönt att vara ledig men samtidigt så vill jag inte börja stämpla redan då lixom. men det är ju inte så mycket att göra åt det. det löser sig. men sommaren kommer bli toppen ändå. emmie & co flytttar ju ner om mindre än två veckor så där har jag sällskapet i sommar :) sedan ska jag på annas bröllop vilket jag tror blir najsigt. i samband med annas bröllop kommer jag vara i skåne i en vecka så då hinner jag träffa kompisarna som jag nu inte träffat på snart två år. på tok för lång tid :P jag ser verkligen fram mot allt!!!!

dagen idag. det händer inte överdrivet mycket idag. fredrik är på något pistolutbildning så jag är själv hemma. blir till att tvätta och städa. jag fattar inte hur folk pallar med allt under veckorna när de jobbar heltid. stor eloge till er, helt klart!!! jag ska även slänga mig ut på en prommis. är ju fint väder idag oxå!!!


jag har redan ätit mina första jordgubbar :) har nog köpt en 4 paket eller något. såklart svenska. otroligt goda oxå. jag har aldrigh ätit jordgubbar så här tidigt på året men underbart gott var det!!!
Kommentarer
Postat av: Emmie

härligt att du bloggar lite syster!

2009-05-16 @ 10:31:45
URL: http://frokenemmie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0