3 november

lite dålig uppdatering de senaste dagarna så här kommer en snabbis:

i lördags var det däckbyte och lite lite lövkrattning som gällde. sen på kvällen var vi hos emma och robert och hade det trevligt. emma bjöd på amerikanske hamburgare och dom var smaskiga. sen hade vi lite frågetävling med "Hur fan visste du det". lite smått udda frågor men det var skoj. jag lärde mig lite sådant som är helt värdelöst vetande haha.
i söndags hände det inte mycket. fredrik kände sig lite bakis så det var inte mycket action från honom.

igår var vi på den sista föräldraträffen. tiden har gått så fort så det känns inte som att vi varit på 4 träffar redan och jag hade gärna haft en träff varje vecka fram till förlössningen. det kommer ju säkerligt poppa upp fler frågor fram tills dess och då hade det inte varit fel att kunna ta upp dom där. men men... vi pratade iaf om tiden efter förlossningen. det som man ofta glömmer bort. hur allting kan komma att kännas, hur parrelationen förändras, om rädslan för att göra fel osv. det var en psykolog med som som hade bilder med sig som visade olika scenarion och där skulle vi välja två bilder var som man ville diskutera lite mer. jag valde en bild som illustrerade nojighet för jag vet att jag kommer noja för minsta lilla och inte kunna sova om nätterna. så det diskuterade vi. sen valde jag även en bild som illustrerade att parrelationen kan sättas på prov och man har inte lika mycket tid för varandra mer. det är inget jag egentligen är orolig för men det är absolut något jag tänker på. hur vi ska hinna med varandra i allt detta nya. men jag är säker på att vi fixar det. skilsmässostatistiken visar att det är otroligt vanligt med skilsmässa ca 1,5 - 2 år efter bebisen fötts men vi är ju inte gifta så det borde ju vara h elt lugnt ;) hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0