crazy kvinna?

när jag skulle hämta noel på fritids i onsdags så började en av pedagogerna prata lite med mig. noel sprang omkring som en galning och vi orkade inte jaga efter.

-när ska du ha barn då?
29 dec är det beräknat
-oj, det är ju snart. vad spännande. hur har graviditeten varit?
jo, den har varit ganska lätt hittills, ta i trä (fånler)
-ja, då får noel en kusin snart då..
ja...

och nu händer det. pedagogens ögon lyser upp, blir klotrunda och tindrar. munnen blir en blandning mellan ett O och en fånleende... oxå börjar hon smeka min mage och tittar på mig med sina otäcka ögon!!! och så där håller hon på i kanske 20 sek. herregud vilken obekväm situation och jag kan ju inte med att be henne sluta. noel kommer springande och avbryter det hela

det var skrämmande....
Kommentarer
Postat av: emmie

hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha

där har vi en som aldrig hört talas om den personliga sfären!

2009-11-14 @ 12:08:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0