en doft av jul

jag har nu fått mitt första riktiga sug efter julen. jag har nämligen nu ätit min första clementin och är det något som påminner om julen så är det ju doften av clementin. jag vill ju ha jul nu nu nu!!! av flera själv såklart. men just denna julen kommer ju bli speciell och som det ser ut nu så kommer vi bli en stor skara som samlas här hemma hos oss. och det är det som är det viktiga med julen tycker jag. att man samlar nära och kära, lagar mat, umgås och har det bra tillsammans. förra julen så var det "bara" jag och fredrik, våra föräldrar och erica. vi hade det trevligt och så där naturligtvis men denna julen verkar det som att alla kommer och det ser jag fram mot otroligt mycket!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0