en gamlings kropp

visst blev det en resa in till staden men inte den staden jag hade tänkt mig. frida ringde nämligen och hon undrade om jag ville hänga med till stora staden skövde och shoppa. jag tackar ju varken nej till sällskap eller skövde så det var taget. så där har jag spenderat min eftermiddag. dock så var det bara frida som shoppade. jag letade efter bh men hittade ingen alls. lite svårt när jag inte ens vet vad jag letar efter. hur ser en bekväm bh ut? någon som vet? den ska vara mjuk som bomull, inte sitta åt överhuvudtaget och den får inte göra mig varm. någon som vet? jaja, jag får fortsätta leta efter den perfekta bh:n. jag fick iofs med mig en sak hem men den var inte till mig. nämligen en badkarskudde till fredrik :) han är ju den store badaren och han behövde en sådan!

nu är jag så hiskeligt trött i kroppen. det riktigt värker varje gång jag rör på mig. trist att vara så klen :P jag har tagit min dagliga promenad och sen shoppingturen och det har tagit ut sin rätt :P vilken tur att jag bara behöver ligga i soffan och jäsa med lite julmust :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0