en halv gul sol

idag har jag spenderat större delen av dagen i skara hos emmie & co. jag vet inte riktigt om jag har berättat det men emmie och eddo håller på och gör en scrapbook (stavning?) som dokumenterar hela min graviditet. vi tar foto varannan vecka på mig och magen, foto på bebiskläder, renoveringen och allt annat som hör till. jag är otroligt glad och tacksam för att dom gör detta åt mig för jag tror att det kommer vara väldigt kul att ha den att bläddra i och se tillbaka på. jag vet oxå att den kommer bli väldigt fin för båda två är rätt så kreativa även om de båda två förnekar det till max. jag hade själv tänkt försöka dokumentera graviditeten men det sket sig direkt men så kom emmie och eddo och sa att de ville göra det, helt på eget bevåg. det kommer bli så jäkla bra, det vet jag. :)

jag borde egentligen gå och lägga mig men jag vet att jag inte kommer att kunna somna antingen på grund av halsbränna eller bara på grund av att jag helt enkelt inte kan somna. halsbrännan har jag iofs äntligen köpt medicin för. gaviscon heter det och det funkar men det tar sååå emot att dricka det. det smakar som hudlotion (kan jag tänka mig) och det är vitt och sörjigt. visst är det värt att dricka det för att slippa halsbränna men jag klöks så äckligt är det. men iaf, jag tror jag ska ta "min" bok (som jag lånat av emma) och lägga mig i soffan och läsa lite så kanske tröttheten faller på.



en bok om olika människors livsöden under kriget i Nigeria på 60- talet.
Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj, är boken bra?

Torsdag kanske skulle kunna vara en bra fikadag? Ska till bm vid 15 så isf skulle vi kunna träffas innan kanske?

kram

2009-11-24 @ 06:43:06
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0