fredag den 6:e november

då var det fredag igen. veckorna bara flyger förbi känns det som. denna veckan har bestått av sista föräldraträffen, fika med monica och nu torsdag till fredag så är jag barnvakt för emmie och eddo iväg båda två. så då får man ju ställa upp. jag tycker dock vädret är lite emot oss. bara smådugg heeeela tiden så ut vill vi inte gå. får se hur det ser ut lite senare. dock så har jag lite andra planer nu på förmiddagen som jag hoppas att noel ska tycka är lite roliga iaf :)

igår fick sandras bebis noel presenterna som jag har skickat. har ju inte kunnat skriva det här för sandra läser ju här och då hade det ju inte blivit någon överraskning. jag hade köpt en sådan body som jag även köpt till vår bebis. den där det står I love DDY fast på denna stod det istället I live MMY. tycker dom är så söta :) och sedan fick han även en leksak. lite svårt att köpa saker till honom när jag inte har en aning om vad han redan fått. men jag tror det gick bra. sandra verkade glad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0