hej mitt i natten

ja, datorklockan står på 00,39 och aaaaaallt är lugnt. förutom att jag är hur vaken som helst men vill verkligen bara sova. trodde att jag skulle stensomna när jag lade mig vid 22 eftersom jag varit igång hela dagen men icke. jag är inte ens i närheten av att somna. så jag tog täcke, kudde och boken och tänkte att jag skulle läsa lite för att se om det hjälper. jag tror att anledningen till min sömnlöshet lite (eller kanske ganska mycket) beror på att det är mycket bebis i huvet just nu. vilket väl inte är så konstigt. det är hiskeligt nära nu. det är inte så att jag är orolig. snarare så att jag är extremt otålig och förväntansfull. sedan vill jag även veta hur det blir, snitt eller vanligt förlossning. jag vill veta så att jag kan ställa in mig på det och förbereda mig så gott jag kan. jobbigt att inte veta hur eller när det blir. men på tisdag får vi iaf veta hur han ligger så då vet vi lite mer iaf.

näe, nu ska jag gå över till att läsa. solstorm - åsa larsson. helt ok bok faktiskt. ingen läckberg precis men som tidsfördriv funkar den alldeles utmärkt.

http://www.stacken.kth.se/~foo/weekpics/nightowl.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0