inte tappat

ok, jag tror jag hade fel. jag tror att jag hittat mitt barns huvud igen och det sitter fortfarande fast på kroppen. han har förmodligen kilat fast huvet vid mina revben. ni kan ju bara tänka er hur bekvämt det är. jag får sitta rak som en pinne i ryggen och det brukar man ju göra i soffan lixom. inte riktigt. men vad gör man inte för sitt barn haha.

fredrik kom nyss hem. han har tydligen jobbat klart för dagen hur nu det är möjligt när klockan är två och har jobbtid till fyra. men fredrik ser det som helt logiskt eftersom han jobbat sina timmar. jaja, jag lägger mig inte i. då slipper jag en eftermiddag allena :) kalla mig klängig men sådan är jag!!!

jag har ju förresten glömt informera om den stora händelsen som ägde rum i lördags:

spjälsängen är ihopsatt och på plats :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh sicken fin säng. Så fin att jag t.om köpte en likadan =) Jag håller på att få hybris här...fortfarande. Jag vet inte vad jag ska göra och ungen får gärna komma nu...fast då lär han ju inte vara så frisk...men om det skulle kunna gå att få en frisk unge nu så hade det inte gjort nåt. jag LÄNGTAR. Skönt att slippa vara själv i eftermiddag. Jag hör garanterat till den klängiga gruppen av flickvänner med....men det borde de väl vara glada för?!

2009-11-17 @ 14:08:46
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0