jag åkte dit

aaaa, vi har minsann varit duktiga idag. dragit loss tapet, slipat och spacklat. sletet som små djur men det är det värt. är så skönt att vi är igång med rummet nu. imorgon ska jag slipa där vi nu spacklat och fredrik ser till att beställa tapeterna så kan vi förhoppningsvis få dom denna veckan så att fredrik och hans pappa kan "slänga" upp dom till helgen :) hade inte det varit fantastiskt så säg!!!!!

jag kunde inte låta bli att kolla in nya paradise hotel som började idag. jag hade sagt att jag absolut inte skulle se det men jag kunde inte hålla mig. och ja, det var som jag hade tänkt mig började med sprit och slutade med sex. vad mer kan man begära när det gäller tv-underhållning. :P får se om jag kan hålla mig ifrån det imorrn....

eftersom jag sov kasst inatt så drar jag mot sängen nu..

natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0