Lars Winnerbäck

igår var jag och emmie i skövde och tittade och lyssnade på härliga härliga härliga lars winnerbäck. aaaah, jag tyckte han var helt underbar. han blandade gamla och nya låtar bra och det var ett bra drag faktiskt. hans nya skivar är ju en annan stil än den man är van vid när det gäller lasse och jag har varit lite skeptisk men nu är jag övertygad, den är genombra den oxå. jag har sett lasse en gång förut och jag tycker han är skitbra live. vissa artisterna är ju inte lönt att se live för dom låter anskrämligt. men inte min lasse, han kan han!!

och jag håller med lasse, varför ska han vid 34 år börja dans runt granen? han kan faktiskt köpa sin godispåse själv :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Aaah så de blev nånting me korten iaf... va så jäkla svårt att se resultatet i kameran =)

2009-11-04 @ 10:57:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0