okunnigt folk

alltså, det här med folk som sitter och tar emot ens samtal i kundtjänst och liknande. har dom någon utbildning eller gissar dom bara hejvilt lixom. jag berättade förra veckan att jag hade ringt till f-kassan och frågat om min mammapeng. då svarade hon att den kan jag inte få reda på förrän jag begär mammapeng. vilket jag ju tyckte var konstigt men vad ska man göra lixom. bara att gilla läget och vänta några veckor till innan vi får veta vad jag får. men jag har ändå hållt ögonen på min sida på f-kassans hemsida. häromdagen dök nya uppgifter upp. då hade de iaf lagt in vad min sgi ligger på. alltid något tänkte jag. då går det ju framåt. och sen idag så gick jag in igen och vad får jag se? jo, precis vad jag kommer få varje dag från f-kassan. stod klart och tydligt. inte fan behövde jag vänta. så vad snackade hon om??!! jag blir tokig på sånt. hon ska kunna svara på mina frågor och kan hon inte det så får hon la koppla mig till någon som kan. inte bara gissa.

jaja, det är skönt att veta iaf. det var så mycket som vi trodde så ingen besvikelse eller chock iaf. alltid skönt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att Denise Rudberg kommer ut med en bok snart igen som hon skrivit tillsammans med ngn kille, Malin och Henrik heter boken....ett tips=)

2009-11-18 @ 04:18:29
URL: http://lulockballon.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0