snarkar? jag? nääääää...

två nätter i rad som jag lyckats sova hyfsat bra. tack gode gud för gaviscon :P fredrik har dock börjat klaga på mig för jag har börjat snarka rejält tydligen. jag skyller det såklart på att det nu för tiden är svårare att andas så jag kan ju inte göra så mycket åt det. och för den delen så har ju jag stått ut med hans snarkande i alla år så det var väl helt enkelt dax att ge igen!!

idag ska jag vara barnvakt till noel igen. ska hämta han på fritids vid 15 - 16 tiden och sen bär det av hitåt igen. som vanligt vet jag inte riktigt vad vi ska göra men det löser väl sig. han är inte så svår att underhålla precis :)

näe, frullen är uppäten och det är dax för min promenad. härligt med så fint väder för en gångs skull. igår regnade det minsann under promenaden....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0