stressa inte julen

nyss hemkommen från staden. har suttit i frisörstolen och blivit lite ompysslad. alltid härligt men idag var det minsann extra härligt. vanligtvis fixar marielle mitt hår. det har hon gjort i 4-5 år nu och jag är alltid nöjd efter att jag varit hos henne. men denna veckan hade hon fullt upp så jag fick en annan frisör, som dessutom var ny på stället. så ni måste ju förstå att jag var lite osäker på hur detta skulle gå. men hon var väldigt trevlig och bra. håret blev hur bra som helst men det absolut bästa var minsann att jag fick vääääärldens huvudmassage när hon tvättade bort färgen. ujujujujuj så skönt det var. hade lätt kunnat somna :) det enda jag inte gillade med henne var att hon stod och gjorde reklam för deras produkter och verkligen försökte få mig att köpa. det har jag aldrig varit med om förut, men det kanske är något nytt hos dom? eller så ville hon verkligen sälja. vad vet jag men det var störigt iaf.
men håret blev kanon!!!

på tal om något helt annat: jag äääälskar julen. jag tycker det är den absolut bästa tiden på året. jag skiter i att sverige knappt har någon snö och att det är vanligare att det regnar. julen är det mysigaste som finns och jag önskar att det varade längre än bara en månad. men med det "sagt" så måste jag få ett litet psykbryt på alla fuskare där ut. ja, ni vet vilka ni är! man får INTE tjuvstarta julen!!!!!!! man får inte pynta innan 1:a advent. jag har allt hört några och även sett stjärnor och annat pynt i mitten av november. hur tänker ni?! så får man inte göra!!! visst, känslan av julen och allt som hör till är uuuunderbar. men inte i mitten av november. jag tycker att man tidigast får börja pynta dagen innan 1:a advent. själv pyntar jag 1:a advent, inte en dag tidigare. skärpning folket!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0