taxöron någon?

dom senaste nätterna har jag sovit pissigt. har haft världens halsbränna så fort jag lagt huvet på kudden så jag har fått ha en massa kuddar så jag kunnat sitta upp och sova. hur lätt är det? inte väldigt :( men så igårkväll så kom det ingen halsbränna och jag tänkte ju att nu jäklar ska det sovas. men icke. har bara legat och vänt på mig fram och tillbaka och sovit max någon liten timme. får väl hoppas jag är hiskeligt trött ikväll då så jag kan få sova. men då kommer väl halsbrännan tillbaka istället!

idag ska jag in till staden för att shoppa lite men det är ingen rolig shopping. jag måste nämligen införskaffa nya bh:ar. kul att köpa men ack så jobbigt att prova. och mina bröst har ju ökat i storlek det senaste halvåret och därför tycker jag det är ännu svårare att hitta någon bra bh. med b-kupa behöver man inte bry som så mycket om vad det är för bh, bara den är snygg. men med d-kupa och MYCKET tyngre bröst så ska det ju vara bra stöd och bekvämt. jag får väl se om jag hittar någon som är bra. det är ju antingen det eller taxöron :P
Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kanske skulle inför nattliga möten på msn i vår frånvaro av sömn! Jag blir trött på att vara trött och inte kunna sova. BH-problem. Känner samma, fasen inte roligt att prova nåt nu överhuvudtaget. Och de lär ju inte bli mindre när mjölken rinner till heller...

2009-11-10 @ 10:41:12
URL: http://lulockballon.blogspot.com/
Postat av: emmie

aaaaaaaaaaaaaahahahahahahaa... och ni klagar över sömnen nu... hoho... kom igen om ett halvår..

och kom inte med något sötsliskigt mamma-dravel om att "då har man ju en underbar bebis som gör det värt aaallt"....

MY ASS

2009-11-10 @ 20:04:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0