tisdag 17 november

jag har nu helt tappat orienteringen på bebisen och har inte en aning om hur den ligger. därför tror jag faktiskt att han har lyckats med vändningsförsöken. det känns lite så iaf. eller så har han tappat huvet :P

blev inget bloggande igår men det hände inte så där överdrivet mycket heller så ni missade inget. jag slipade färdigt det som skulle slipas och sen gick jag på promenad. det är så skönt att jag slipper den jäkla huvudvärken nu som jag förut hade varje dag. det måste vara järntabletterna som är mina hjältar. det är iaf en befrielse att få känna sig som männska igen!!!

idag har jag inget roligt på schemat. jag ska städa undan lite nu på förmiddagen, sen hem till gården och sen en långpromenad. så jag vägrar regn i eftermiddag!!!!!! på torsdag får vi förmodligen tapeterna så rummet kommer förvandlas i helgen :) oj som fredrik och johnny kommer svära över att jag vill ha det på det otraditionella sättet vilket gör det hela lite jobbigare för dom hihi. hoppas det går hyfsat smärtfritt iaf.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0