vad är det som har hänt? vi som hade det så bra..

frustrationen är på top. det var längesen jag var så här arg och frustrerad. GRRRRRRRRR. jag och mario är för tillfället inte vänner alls. han är så otroligt bångstyrig idag. hoppar inte dit jag tycker att han ska klara att hoppa, går in i varenda sköldpadda och trillar ner i varje hål. vad är det som har hänt? vi som var sådana kompisar och partners. vi klarade ju allt tillsammans. men nu, nu går det åt helsicke för oss. jag vet inte hur vi ska kunna lösa det.liven börjar rinna ut..............
Kommentarer
Postat av: Emmie

kan du inte bara säga som de e... att du e steeeenkass! :P

2009-11-30 @ 15:31:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0